Onboarding vaše kompanije na HubSpot CRM platformu

  • мај 29, 2024

Šta su CRM i HubSpot

CRM platforme su softverska rešenja koja pomažu kompanijama u upravljanju odnosima s klijentima. One omogućuju organizaciju i praćenje kontakata, interakcija i transakcija s klijentima, što rezultira boljim razumevanjem njihovih potreba i pruža temelj za dugoročne poslovne odnose. HubSpot je jedna od vodećih platformi za upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Osim tradicionalnih CRM funkcionalnosti, HubSpot nudi i alate za marketing automatizaciju, analitiku, upravljanje sadržajem i društvene mreže, sve integrisane u jednu platformu. To čini HubSpot popularnim izborom za mala i srednja poduzeća koja traže sveobuhvatno rešenje za upravljanje svojim marketinškim i prodajnim procesima.

Odabir nivoa pretplate

HubSpot nudi nekoliko različitih nivoa pretplate kako bi odgovorio na različite potrebe i proračune korisnika. Neki od tih nivoa uključuju besplatni, Starter, Professional i Enterprise. Besplatni nivo pruža osnovne alate za upravljanje kontaktima i marketingom, dok nivo Starter dodaje naprednije funkcije poput automatizacije marketinga. Professional nivo nudi još dublje analize, personalizaciju sadržaja i integracije s drugim alatima, dok Enterprise nivo donosi najviši nivo podrške, napredne funkcije sigurnosti i prilagođavanje za velike kompanije sa kompleksnim potrebama. Svaki nivo pretplate pruža korisnicima mogućnost da odaberu opcije koje najbolje odgovaraju njihovim ciljevima i resursima.

Detaljnije informacije o nivoima pretplate možete naći na sledećem linku https://legal.hubspot.com/hubspot-product-and-services-catalog

Pravljenje naloga, definisanje rola i integracija metoda komunikacije

Nakon odabira nivoa pretplate potrebno je vašim zaposlenima napraviti HubSpot naloge koji će biti integrisani sa vašom kompanijom slanjem pozivnica članovima vašeg tima na mejl adrese ili jednostavnim klikom na personalizovane linkove. Svakom članu tima je moguće dodeliti rolu iz to prava pristupa nad objektima i procesima u sklopu CRM-a. Broj članova organizacije kao i mogućnost formiranja timova zavise od nivoa pretplate koji klijent odabere. Korisnici mogu da uz pomoć zajedničkih ili privatnih inbox-a integrišu svoje metode komunikacije sa HubSpot platformom i time imaju detaljniji uvid u sve svoje kontakte na jednom mestu.

Upoznavanje sa CRM objektima

Nakon kreiranja rola, vaši zaposleni će biti upoznati sa nizom ključnih objekata koji olakšavaju organizaciju i upravljanje podacima o klijentima. To uključuje kontakte, kompanije, poslove i aktivnosti. Upoznavanje s ovim objektima omogućuje korisnicima da učinkovito prate komunikaciju s klijentima, napredak prodaje i upravljaju marketinškim kampanjama. Takođe, moguće je definisati sopstvene objekte kao i nova svojstva postojećih i tako ih prilagoditi vašem poslovanju.

Podešavanje vašeg web sajta, bloga i landing stranica

Ukoliko vaše poslovanje zahteva web sajt moguće je integrisati postojeću web prezentaciju sa HubSpot servisom ili napraviti potpuno novi sajt prilagođen vašim potrebama, uz mogućnost zadržavanja vašeg postojećeg domena. HubSpot vam omogućava kreiranje web stranica, blog post-ova kao i landing stranica za vaše uspešne marketinške kampanje, uz intuitivan interfejs koji omogućava zaposlenima da menjaju sadržaj stranica bez prethodnog poznavanja programskih jezika i većeg tehničkog iskustva. Integracija web sajta sa HubSpotom će vam doneti potpuni uvid u posete vašoj web prezentacije od strane kako trenutnih tako i potencijalnih klijenata, kao i napredne analitike.

Marketing podešavanja

Kreiranje marketing kampanja putem HubSpot platforme omogućuje korisnicima da lako planiraju, izvode i prate učinkovitost marketinških aktivnosti. Kroz intuitivan interfejs, korisnici mogu definisati ciljeve kampanje, ciljnu publiku i strategiju angažmana. Podešavanje i brenda vaše kompanije definisanjem logo-a i boja omogućuje personalizovanu komunikaciju s klijentima putem automatskih e-mail poruka. Ukoliko se odlučite za plaćenu varijantu HubSpota jedna od opcija je i integracija društvenih mreža sa platformom koja omogućuje korisnicima da jednostavno upravljaju i analiziraju svoje prisustvo na mrežama poput Facebooka, Twittera i LinkedIna,pritom prateći angažovanost publike i usklađujući marketinške aktivnosti sa marketinškim strategijama. Ovo sve zajedno omogućuje koherentan i učinkovit pristup digitalnom marketingu.

Kontaktirajte nas

Ukoliko smatrate da je integracija poslovanja sa HubSpot platformom kontaktirajte nas, a ukoliko želite da saznate više pročitajte naše članke o HubSpot Sales i Service modulima, a možete posetiti i bazu znanja kompanije HubSpot.

Blog Post

Povezani članci

Kako HubSpot SalesHub može poboljšati vaše prodajne procese

мај 29, 2024
U svetu gde je efikasnost ključna za uspeh, prodajni timovi se suočavaju sa brojnim izazovima kako bi ostali...

Unapredite svoju korisničku podršku sa HubSpot Service Hub-om

мај 29, 2024
U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, izuzetna korisnička podrška je ključna za održavanje lojalnosti i...